неделя, 3 януари 2016 г.

Салата от бейби спанак, моцарела и орехи


Честита Нова Година! Нека тя ви донесе всичко, за което мечтаете! Бъдете здрави, щастливи , обичани и обичащи! 

*******************************************************************************

Ето че, отминаха празниците , а с тях и богатите менюта и отрупани трапези. Не знам за вас, но аз лично имах нужда от нещо разтоварващо и свежо след всичкото това хапване. 
Онзи ден в Лидл случайно видях бейби спанак и го взех импулсивно, без да имам представа какво ще приготвя с него. 
Но още докато се прибирах към вкъщи оформих идеята за тази салата в ума си.  Комбинирала съм продуктите по мой вкус , без да следвам определена рецепта и смея да твърдя , че се получи една страхотна , балансирана салата, която спокойно може да мине и за основно, освен за предястие:)  Най-гоямата ми награда беше одобрението на дъщеря ми, която с възторг няколко пъти си поиска допълнитено от "листенцата". Но затова пък категорично избутваше кубчетата синьо сирене ... :) 
За да я приготвите ще са ви необходими следните 


Продукти:  

  • 200 г бейби спанак
  • 2-3 листа къдрава салата
  • 50 г моцарела
  • 50 г синьо сирене
  • 3-4 чери доматчета
  • 3-4 ролца от раци
  • 50 г орехи
  • сол, балсамов оцет и зехтин за овкусяване
Приготвяне:

Спанака се измива хубаво и листенцата се накъсват . Чесри доматите се разрязват за две, листата салата се режат на тънки ленти, Сирената се режат на кубчета. Орехите могат и да се смелят , но аз ги нарязах . Добавят се и ролцата от раци, нарязани на кръгчета. Овкусява се с подправките на вкус .

Да ви е сладко!


Няма коментари:

Публикуване на коментар